avatar Ten blog rowerowy prowadzi Imbalanse z miasteczka Ostrów Wielkopolski. Mam przejechane 35460.43 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.38 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Imbalanse.bikestats.pl
Flag Counter

Marzec, 2015

Klasyk Namysłowski

Niedziela, 29 marca 2015 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

Miała być czasówka w Nowym Belęcinie, ale prognozy na tyle mnie przestraszyły, że chciałem odpuścić dzisiaj jakiekolwiek ściganie i przekręcić spokojnie na trenażerze ponurą pogodę. Jednak Przemek zapisał mnie po kryjomu na Klasyk Namysłowski, zgadałem się z Krisem i razem w trójkę pojechaliśmy walczyć na brukach. Na miejscu zimno, wiatr i szaruga także warunki do ścigania kiepskie, mały rozjazd i start. Od początku dziwna sytuacja, 2 konie wyleciały nam na drogę, jeden z kolegów na tyle się zagapił, że zaliczył glebę. Potem już było spokojnie całe 1 okrążenie. Na drugim już tempo znacznie wzrosło, pierwsza sekcja brukowa przejechana bez problemu natomiast na drugiej porwała się cała grupa. Zrobiła się ekipa do ucieczki, w której po dobrze przejechanym sektorze znalazłem się i ja. Po równych mocnych zmianach zyskiwaliśmy sekundy nad peletonem. Przekraczając linie 3 okrążenia wiedzieliśmy, że raczej wszystko rozstrzygnie się z naszej małej 8-osobowej grupki. Pierw skoczył zawodnik z drużyny Fiołka-Magenta, a na drugiej sekcji brukowej zerwał się również Błażej, który w bardzo szybki sposób zrobił sobie taką przewagę, że był poza zasięgiem. Od połowy 3 okrążenia znacznie rzadziej wychodziłem na zmianę, oszczędzając siły na końcówkę, która była na podjeździe. Ostatnie 5-6 km to istne czarowanie się, zaatakował Łukasz, lecz Bazyl dziś odpuścił i ruszył kolarz z drużyny Fiołki, za nim jakiś inny zawodnik i ja. Mimo zapieku zacisnąłem zęby i po nerwowej końcówce przekroczyłem metę jako III zawodnik Open i już w nowej kategorii, III w B. Wyścig bardzo fajny, pogoda trochę nam nie dopisała bo było wietrznie oraz momentami deszczowo. Mimo to cieszę się, że dałem się namówić chłopakom i sprawdziłem swoją formę w pierwszym wyścigu w sezonie 2015 :)

Rower:Argon 18

Rozjazd

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 2

Pierwszy wyjazd na czasówce zaliczony. Koza jest bardziej czuła na wiatr i zakręty, także muszę trochę pojeździć bo póki co trochę tańczę na asfalcie.. Ale wrażenie z samej jazdy genialne :)
Kategoria Argon 18

S-10

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 4

Była 10:20 myślę sobie łee 40 minut to sobie rower wyczyszczę tak sobie pucowałem, że zrobiła się 10:55 i rura na lewiatan. Na miejscu już cała gromada chłopaków trasa wymyślona przez Bazyla początek z wiatrem i szybkie zmiany. W Mikstacie Zbyszek z Grzesiem odbijają, następnie tlenik i zmiany do Kobyłki tam odbija Kris i Mati. A my kierunek na tereny już mi mniej znane, ale przejechaliśmy przez Syców, Komorów do Cieszyna. Jadąc tamtymi terenami mały pit stop w sklepie aby Krzysiu naładował baterie, następnie przebił specjalnie sobie dętkę aby jeszcze trochę odsapnąć (taki żarcik sytuacyjny.. :D). Po zmianie dętki, równe piękne zmiany do samego Ostrowa z wiatrem w plecy. Rozkręcenie nogi z Przemkiem przez Przygodzice i powrót do domu :)

S-9

Piątek, 20 marca 2015 · dodano: 20.03.2015 | Komentarze 0

W planach miał być tlen i był do Kobyłki... Ale po kolei :) O 13:40 stawił się Piotrek, Kuba, Adi, Sasza i Krzysiu. Trasa Mikstat-Ostrzeszów-Kobyla Góra-Odolanów. Czyli standard, jak już wspomniałem do Kobylej chill, potem dojechał do nas jeden kolarz z Mexllera no i się zaczęło. W sumie od Kobyłki mieliśmy z wiatrem czasami bocznym ale sprzyjającym, równe piękne zmiany w okolicach 36-40 km/h nie przekraczające progów. Także gnaliśmy ładnie nie męcząc się. Mimo to w Ostrowie jednak nogi były ubite co świadczy, że trening dobrze wszedł :)

T-4

Czwartek, 19 marca 2015 · dodano: 19.03.2015 | Komentarze 0

Jadąc w pociągu miałem chęć napisać Kubie, że odpuszczam i coś pokręcę w domu. Ale nie dał się przekonać i ledwo jak doszedłem do domu przebrałem się i udałem się na wzniesienie we Wysocku. Dziś trasa płaska przez Dębnicę, Ludwików i przez rondo do Odolanowa. Była godzina 16 także musieliśmy spiąć tyłki i w miarę mocno jechać. Na treningu zjawił się również Adi. Dziś miałem w planach kilka mocnych zmian, które udało się fajnie wprowadzić ku "radości" chłopaków. Nawet Krzysiu pod koniec dał się podpuścić i przycisnął mocniej za co wielki plus dla niego, mimo, że na tablicy w Odolanowie trochę mu brakło w nogach ^^ Fajny, szybki i dobry trening. Jutro pełne O2 :)

S-8

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 0

O 10 szosa była jeszcze mokra, więc zgadaliśmy się z Kubą i Krzysiem na 11. Dołączył jeszcze Michał, Robert i dwóch jego kolegów. Trasa dziś po płaskim, 3/4 pod wiatr dopiero końcówka z wiatrem. Kilka mocniejszych tempówek poza tym luźne kręcenie bez spiny ale w fajnym równym tempie, także nogi ubite :)

E-2

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 0

O 10 na rynku prawie 20 osób. Trasa na Dobrzyce-Koźmin-Krotoszyn. Dziś od samego początku w planie miałem spokojną jazdę, bez żadnych skoków i to mi się na szczęście udało bo nie dałem się sprowokować :) Chłopaki w sumie też nie szaleli, mocniejszy akcent jedynie za Koźminem na tablice w Krotoszynie. Tam trochę się porwało, ale oglądanie chłopaków z tyłu jak się cieli na wietrze dało mi sporo frajdy :D Potem cała grupa odbiła na Sulmierzyce a my z Przemem wiedząc, że głupawka im nie minęła odbiliśmy i po zmianach główną trasą dojechaliśmy do Ostrowa.

S-7

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 0

Dziś o 11 zjawiło się około 13 osób. Lecz do Ostrowa dotarła jak zwykle mniejsza ilość :) Początek lajtowy na Milicz. Pierwszy zaciąg rozpoczął Przemko. Ładnie rozciągnął nasz peletonik i przed samym końcem podjazdu poprawiłem i wjechałem jako pierwszy na Domasławice, więc jego praca nie poszła na marne :D Potem znowu luźne tempo i gadanie, podjazd z Przemem i Krisem pod Wierzchowice, następnie mały pit-stop na zebranie się całej grupy. Potem znowu luzik, ale zmiana kierunku wiatru wiejącego od tego momentu w plecy. Poszedł zaciąg od Przemka, ja wyszedłem ale ku mojemu zdziwieniu okazało się, że to nie ta tablica... Załapałem się na koło Roberta i dojechałem do naszej grupki. Potem fajny sprint z chłopakami i ogolona tablica na Sulmierzyce. W Ostrowie część chłopaków odbiła, a my z Przemem dokręciliśmy jeszcze kilometry przez Przygodzice. Miało być 80.. wyszedł dość gruby trening, ale jestem z niego zadowolony bo mimo 3 godzin snu noga w miarę fajnie podawała i do tego pogoda oraz temperatura dopisały :)

S-6

Piątek, 6 marca 2015 · dodano: 06.03.2015 | Komentarze 0

O 12 zgadałem się z Błażejem. Miało być 80 na luzie, ale po drodze dobił jeszcze Bazyl. Pojechaliśmy jego tajemniczą obraną trasą i nie żałowałem. Było mega malowniczo i jechało się super, na bank powtórzę tą trasę ale jak będzie te 28 kresek na termometrze. 4 lekkie tempówki lecz bez wariacji urozmaiciły dzisiejsze O2. Poza tym pogadaliśmy i jak zwykle był ubaw po pachy ^_^

T-3

Czwartek, 5 marca 2015 · dodano: 05.03.2015 | Komentarze 1

O 11 z Krzysiem mieliśmy w planach zrobić stówkę. Ale bura pogoda i zimno utwierdziły mnie w przekonaniu, że lepiej przejechać mniej a treściwie. Więc padł wybór na Przemkową trasę. Początek na luzie i cały czas pod wiatr. Aby Krzysiowi się za mocno nie nudziło, zaplanowałem 3 tempówki, które fajnie weszły w nogi. Od Michałkowa już za to kompletny luz i rozkręcenie do Ostrowa :)