avatar Ten blog rowerowy prowadzi Imbalanse z miasteczka Ostrów Wielkopolski. Mam przejechane 35460.43 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.38 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Imbalanse.bikestats.pl

Kalorie: 960 kcal

T-33

Czwartek, 29 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 0

Dziś na treningu stawili się Błażej, Zbyszek, Kuba, Błażej, Michał i ja. Szybko obraliśmy trasę przez Mikstat-Antonin-Ludwików-Dębnicę-Wysocko. Nie było tempa rwanego. Jechaliśmy cały czas równo na wzniesieniach jedynie Kuba trochę odstawał z tyłu. Na tablicach dziś nie miałem jakoś energii do sprintów więc odpuściłem sobie. Pod koniec pierwszy raz zaliczyłem ten śmieszny upadek jakim jest przechylenie się na bok bo na czas nie wypiąłem buta z pedału ;x Ale prócz śladów od trawy i na łokciach oraz trochę zdartym pedale nic się nie stało :P

HR max:174 ( 87%)
HR avg:154 ( 77%)
Kalorie: 757 kcal

T-32

Środa, 28 sierpnia 2013 · dodano: 28.08.2013 | Komentarze 0

Trochę ociągałem się z wyjazdem ale w końcu usiadłem na siodełko i bez zbędnego gadania pojechałem na Ludwików. Dziś momentami przycisnąłem i drugi dzień z rzędu fajnie mi się kręciło i nawet wiatr w twarz nie przeszkadzał :)

HR max:186 ( 93%)
HR avg:145 ( 72%)
Kalorie: 1147 kcal

E-22

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 0

Na dzisiejszym treningu stawiło się 9 śmiałków - ja, Zbyszek, Mati, Michał, Jarek, Adi, Przemek, Kuba i kogoś pominąłem :( Trasę obraliśmy na Odolanów-Ostrzeszów-Mikstat-Ostrów. Bardzo przyjemnie dziś mi się kręciło i czułem, że mam dosyć energii aby ją dobrze spożytkować ^^ Na początku oczywiście spokojnie z pogadankami. Potem za Odolanowem przycisnął mocniej Przemek i się porwało. Zbyszek odczuwał jeszcze trudy po Amber i razem z Matim puścili korbę na rondzie. Po krótkim czasie z tego co tam Adi mówił odpadł Kuba bo podobno koło przebił. Adi także miał problemy ale przerwa na siusiu spowodowała, że nas dogonił i już wspólnie w piątkę dojechaliśmy do samego Ostrowa :)

HR max:188 ( 94%)
HR avg:165 ( 82%)
Kalorie: 1483 kcal

Amber Road

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 5

Nastał ten dzień Mistrzostwa Polski w jeździe drużynowej na czas. Od rana stresy, ledwo zjedzone musli przyjeżdża Zbyszek i czas jechać. Po drodze przesiadka do Grzegorza dojeżdżamy na miejsce. Niektórzy chłopacy rozgrzewają się na trenażerach, inni gadają i czas mija dość szybko i fajnie. III skład już wyjechał my mamy 40 min coraz bardziej nerwowa atmosfera no i czas na nas. Ruszyliśmy o 12:30 na miejsce ze startu ostrego. Po przekroczeniu linii z ostrego o 12:40 ruszyliśmy. Pierw Michał potem Kris, następnie ja. Za mną jechał Robert, a za nim Artur. Pierwsze 30 km maskrycznie ciężkie dla mnie, jednak słabo się rozgrzałem i wyszło to na trasie. Ciężkie warunki pod wiatr, który nieraz po prostu zwalał mnie z nóg i już mówiłem Robertowi, że puszcze zaraz korbę. Jednak chłopaki jak w drużynie mobilizowali mnie to Robert to Michał i Kris. I jakoś kręciłem dając słabsze i krótsze zmiany aby tylko się utrzymać na kole i po tym kryzysie jakoś chłopakom pomóc. No i skręcamy w końcu z wiatrem średnia momentalnie rośnie i łopocze w granicach 46-56 km/h (nie patrzyłem zbyt często na licznik ;p). Z wiatrem odpocząłem wcisnąłem w siebie resztę żelu i się odrodziłem. Na około 75 km odpadł Artur i resztę trasy jechaliśmy w czterech. Nogi niesamowicie były zmęczone zwłaszcza lewa no i plecy konkretnie po tyłku dostawały :x Skręcamy w prawo i znów wiatr w twarz, beznadzieja totalna z tą pogodą mimo że było słonecznie. Średnia spadła do granic 31-35 km/h i krótkimi zmianami razem pracowaliśmy na ostateczny sukces. Pojawia się tablica Gostyń-6km. Od razu w głowie rodzi się nadzieja DOJADĘ. I tak też się stało w czwórkę przekroczyliśmy linię mety kończąc ten morderczy bój. Mój cel zrealizowałem bo dojechałem z chłopakami, którzy są lepsi ode mnie w tym sezonie i to o sporo. Organizatorzy spisali się na medal(którego jednak dla uczestników nie było :( ). Jeszcze raz bym chciał podziękować chłopakom bo gdy miałem chwile kryzysu nie rwali do przodu a zwalniali, bardzo im jestem za to wdzięczny, bo emocje przed, w czasie i po imprezie zachowam w głowie na zawsze ! :)

HR max:178 ( 89%)
HR avg:141 ( 70%)
Kalorie: 792 kcal

T-31

Piątek, 23 sierpnia 2013 · dodano: 23.08.2013 | Komentarze 0

Dziś spokojnie rozjechanie nóg na Ludwików przed niedzielnym bojem. Jutro całkowity odpoczynek i mentalne skupianie się :D

HR max:180 ( 90%)
HR avg:141 ( 70%)
Kalorie: 951 kcal

T-30

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 2

Na dzisiejszym treningu zjawiło się pięciu odważnych Kuba, Krzysiek, Wojtek, Błażej i ja. Kurs taki jak wczoraj aby dalej robić tempówki na niedziele. Do Odolanowa na spokojnie z pogadankami potem zaczęła się prawdziwa jazda. Wojtek ostrzegł nas dziś, że będzie szybko i było średnia około 48 momentami 51 km/h pod wiatr. Ledwo co z Krzyśkiem utrzymywaliśmy się na kole. Kuba puścił korbę i jechaliśmy w czwórkę. Po krótkim czasie Krzysiek woła odwracam się a tam Błażej na poboczu. Wracamy z Wojtkiem i okazuje się, że nieszczęśliwie Błażej wjechał na kamyk i przebił obie opony. Kuba miał wracać autem więc go wziął. A my w trójkę pojechaliśmy dalej. Wojtek dał ostre tempo w okolicach 47-48 km/h. Po jakimś czasie Krzysiu puścił koło ja starałem się jeszcze dogonić ale widząc jak Wojtek przycisnął, stwierdziłem, że nie ma to sensu. W dwójkę jechaliśmy w granicach 37 km/h i spotkaliśmy się z wracającym Wojtkiem, który zmierzał już do Ostrowa. Wspólnie już mniejszym i nie szarpanym tempem non stop jechaliśmy do samego Odolanowa 43-45 km/h i o dziwo utrzymaliśmy się w ładny sposób. Za Odolanowem już spokojnym rytmem pokręciliśmy w kierunku Ostrowa :)

HR max: ( 93%)
HR avg: ( 75%)
Kalorie: 1291 kcal

E-21 (TTT przed Amber)

Środa, 21 sierpnia 2013 · dodano: 21.08.2013 | Komentarze 0

Godzina 16:30 i ruszamy w składzie dwa Michały, Wojtek, Krzysztof, Zbyszek i Kuba. Dziś typowo chłopaki chcieli tempówkę na Sośnie. Ruszyliśmy na początku na rozkręcenie do Odolanowa na spokojnie. Za Odolanowem zaczęła się jazda średnia wahała się w granicach około 42-44 km/h momentami przy dobrych wiatrach wzrastała do około 48. W drodze do Cieszyna żadnych przygód nie było, pod koniec odpadł Kuba reszta utrzymała się do nawrotu. Z powrotem z boku wyjechał nam samochód i nie wiele brakowało aby doszło do tragedii. Chłopaki odpowiednio zrugali szczyla za kierownicą i ruszyliśmy dalej. Przed Odolanowem koło puścił Kuba i reszta jechała wspólnie. Potem Zbyszek z Wojtkiem poczekali na Kubę i przed Ostrowem już wspólnie dokręciliśmy do końca.

HR max: ( 94%)

ITT

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 0

No i jestem po moim debiucie. Nie spodziewałem się, aż tak dobrego rezultatu. Czas jaki wykręciłem to 26m28s na 15 km. Ale po kolei o 10 zapisy rozdanie numerów startowych (54) :) Na liście ruszałem jako 5ty. 5,4,3,2,1.. Start i kręcimy na początku średnia 35 potem na zjeździe do 40 i pierwsza górka pod Kotłów ładnie pokonana bo około 30 km/h. Za Kotłowem zjazd czas na przyciśniecie i do 62 rozbujałem się i przez około 5 km średnią starałem się utrzymać w granicach 41-43 co się udało. Potem lekki odpoczynek przed największym wyzwaniem. I zaczyna się pojazd pod Maszt jadę 28 mówię jest moc ale trwała ona raptem 2 km i prędkość zaczynała spadać o kilka oczek. Tak jak ustaliliśmy z Krzychem dzień wcześniej pierwszy podjazd pojechałem w trupa potem drugi z rozpędu a trzeci z nachyleniem 7% już nie pamiętam bo już mózg nie kontaktował no i przekroczyłem linię mety zadowolony bo wiem , że na ten sezon dałem z siebie wszystko co mogłem i jest motywacja na kolejny rok ! Chciałem także pogratulować wszystkim na pudle bo widać, że mają kopyto i są kolejnym czynnikiem,
który będzie powodował u mnie systematyczną pracę nad formą zimą na kolejny rok :)

HR avg: ( 67%)
Kalorie: 1036 kcal

Do i z czasówki

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 0

Wszystko w tytule dystans, który pokonaliśmy wspólnie z Krzychem na miejsce startu :)

T-29

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 0

Dziś wraz z Krzychem pojechaliśmy na ostatni rekonesans trasy przed jutrzejsza czasówką. Spokojnym tempem pokręciliśmy gadając o różnych strategiach, które jutro może wejdą w życie podczas jazdy. Zobaczymy jak ta jutrzejsza batalia się zakończy ! :D