avatar Ten blog rowerowy prowadzi Imbalanse z miasteczka Ostrów Wielkopolski. Mam przejechane 35460.43 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.38 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Imbalanse.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:180 ( 90%)
HR avg:141 ( 70%)
Kalorie: 951 kcal
Rower:

T-30

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 2

Na dzisiejszym treningu zjawiło się pięciu odważnych Kuba, Krzysiek, Wojtek, Błażej i ja. Kurs taki jak wczoraj aby dalej robić tempówki na niedziele. Do Odolanowa na spokojnie z pogadankami potem zaczęła się prawdziwa jazda. Wojtek ostrzegł nas dziś, że będzie szybko i było średnia około 48 momentami 51 km/h pod wiatr. Ledwo co z Krzyśkiem utrzymywaliśmy się na kole. Kuba puścił korbę i jechaliśmy w czwórkę. Po krótkim czasie Krzysiek woła odwracam się a tam Błażej na poboczu. Wracamy z Wojtkiem i okazuje się, że nieszczęśliwie Błażej wjechał na kamyk i przebił obie opony. Kuba miał wracać autem więc go wziął. A my w trójkę pojechaliśmy dalej. Wojtek dał ostre tempo w okolicach 47-48 km/h. Po jakimś czasie Krzysiu puścił koło ja starałem się jeszcze dogonić ale widząc jak Wojtek przycisnął, stwierdziłem, że nie ma to sensu. W dwójkę jechaliśmy w granicach 37 km/h i spotkaliśmy się z wracającym Wojtkiem, który zmierzał już do Ostrowa. Wspólnie już mniejszym i nie szarpanym tempem non stop jechaliśmy do samego Odolanowa 43-45 km/h i o dziwo utrzymaliśmy się w ładny sposób. Za Odolanowem już spokojnym rytmem pokręciliśmy w kierunku Ostrowa :)