avatar Ten blog rowerowy prowadzi Imbalanse z miasteczka Ostrów Wielkopolski. Mam przejechane 35460.43 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.38 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Imbalanse.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:188 ( 94%)
HR avg:148 ( 74%)
Kalorie: 3543 kcal
Rower:

T-4

Niedziela, 19 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 2

To był ten jeden z treningów, które wejdą w pamięć na długo. A zaczęło się skromnie z Przemkiem pojechaliśmy na rynek a tam tylko Michał czekał. No to obraliśmy kurs na las na Chynową. Ogólnie jechałem za nimi nie znam tych rejonów ale po drodze spotkaliśmy Adama i Rafała. Więc razem z nami pokręcili. Było super jak na las, chłopaki wywieźli mnie na górki gdzie % nachylenia sięgał 28. Także było co podjeżdżać :D Potem jadąc przez las do Antonina błądziliśmy po błotach, polach, bagnach, przeprawiliśmy się przez 5 strumienia i dotarliśmy do asfaltu po 2 godzinach :D Trening na wielki plus, jedynym minusem był ziąb oraz dość dokuczliwy, chłodny wiatr..